Politica de livrare Pompa San
Conditii de livrare magazin online PompaSan.ro

  •     Produsele sunt NOI si sunt insotite de factura si de certificat de garantie acolo unde este cazul. Sunt livrate doar prin curier si nu se pot ridica de la sediul social.
  •     Fara taxe si costuri ascunse. Livrare in conditii de siguranta!
  •     Fara km suplimentari. Costuri de livrare fixe in orice colt din tara!


Costuri de livrare magazin online PompaSan.ro

Zona Curier Cost
Bucuresti-comenzi peste 200 lei Bookurier 15 lei
Bucuresti-comenzi intre 100-200 lei Bookurier 15 lei
Bucuresti-comenzi sub 100 lei Bookurier 20 lei

Zona Greutate colet Curier Cost
Provincie 0-10 kg GLS/Urgent-Cargus/SameDay 25 lei
Provincie 10.01-20 kg GLS/Urgent-Cargus/SameDay 35 lei
Provincie 20.01-30 kg GLS/Urgent-Cargus/SameDay 45 lei

  •     Livrarea se face in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazurilor de forta majora*.
  •     Clientii trebuie sa achite taxele postale sau taxele de curierat rapid. Acestea variaza in functie de greutatea, valoarea si rambursul pachetului, precum si de natura marfii (fragil/ voluminos).
  •     Pentru produsele foarte grele (peste 30 kg) si/sau voluminoase va comunicam telefonic costul de livrare.
  •     Tarif fix Bookurier in orice loc din tara si fara taxa pentru kilometri suplimentari.
  •     Taxa de prelucrare pentru comenzi mici sub 49 de lei este de 5 lei.


Timpul de livrare

  •     Durata livrarii prin curier este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazurilor de forta majora*. Produsele se livreaza la adresa de livrare mentionata in comanda dumneavoastra.
  •     IMPORTANT!
  •     Clientul are obligatia de a verifica in prezenta curierului integritatea ambalajului coletului. In cazul in care se constata deteriorari, lipsuri sau neconformitati ale ambalajului sau produselor clientul, are obligatia de a le mentiona in procesul verbal de receptie in prezenta curierului sau sa refuzati coletul daca este desigilat.  
  • *Prin forta majora se inteleg fenomene meteorologice extreme, drumuri blocate, cutremure, inundatii, etc. ce fac imposibila aprovizionarea si livrarea produselor.
  • Anularea sau modificarea comenzii
  •     Pentru anularea comenzilor va rugam să ne contactati in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii prin e-mail la comenzi [at] pompasan.ro sau telefonic la 0742 815281 (Orange) sau 0736 190122 (Digi Mobile); .
  •     Va rugam sa anuntati in timp util anularea comenzii pentru a evita trimiterea produselor catre adresa de facturare si a taxelor ce pot aparea cu firma de curierat.


Returnarea produselor magazin online PompaSan.ro

  •     Formular de retur -link
  •     Produsul pe care il returnati trebuie să fie in aceeasi stare in care l-ati primit. Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO lei.
  •     Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris (e-mail) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OG nr 34/2014, Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008.
  •     Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data anuntarii retragerii.
  •     Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC.
  •     Legislatia in vigoare se aplica numai persoanelor fizice O.G. nr. 34/2014, care in termen de 14 zile calendaristice pot denunta unilateral contractul de cumparare la distanta pentru produsele trimise prin curier.
  •     Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014.
  •     Clientul persoana fizica nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014.
  •     Conform O.G. nr. 34/2014 art. 2 alin. 4 c)contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor (ex. motive igienice), NU POT FI RETURNATE sau care se pot degrada ori deteriora rapid; astfel ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor personalizate, sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
  •     La art. 16 exista exceptări de la dreptul de retragere si mentionam e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator; Aici se incadreaza produsele care au fost deja utilizate (fapt constatat prin desigilare de catre client) si care in urma unei singure utilizari devin inutilizabile pentru alte persoane, datorita caracterului lor netransmisibil si personal ex: scutece, aleze,  absorbante si chiloti, saltele, aspirator nazal, pompe de san, recipiente si pungi de stocare lapte, accesoriile pompelor de san si tot ce ce intra in contact cu fluide ale corpului, etc. Aceste produse NU POT FI RETURNATE.
  •     Clientul are obligatia de a contacta magazinul pentru a stabili modalitatea de returnare a produselor.
  •     Rambursarea contravalorii produsului se va face conform legii OG nr 34/2014 in 30 zile de la primirea returului, dupa verificarea produsului, prin transfer bancar, dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre Puzzle Solutions SRL ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare.
  •     Clientii care au beneficiat de transport gratuit si negratuit trebuie sa suporte taxele de returnare. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei.
  •     Produsele returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau consumate, in stare perfecta si in AMBALAJUL ORIGINAL nedeteriorat, iar in cazul produselor sigilate, acestea sa fie nedesfacute si consumate de exemplu: scutece, chiloti, aleze, absorbante, detergenti, cosmetice, cereale, lapte, etc. .
  •     La retur obligatoriu se ataseaza copia facturii si certificatul original de garantie al produsului. Coletele deteriorate ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  •     Puzzle Solutions SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, cu piese lipsa, etc. pentru readucerea produselor la starea initiala conform OG nr 34/2014, art 14 alineat (3): Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Nu se accepta produsele asupra care prezintă urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri,etc, sau carora le lipsesc accesorii sau parti componente si nu pot fi reparate sau inlocuite.
  •     Clientii nu pot denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid conform O.G. nr. 34/2014.
  •     Returnarea unei pompe de san: din motive sanitare kit-ul de pompare (tub,cupa,biberon,supapa,conector) poate fi returnat numai in cazul in care este sigilat si nefolosit, avand in vedere ca acesta poate fi folosit doar de o singura persoana, nefiind transmisibil altei persoane.
  • Model formular de notificare retragere se trimite inapoi completat doar daca doriti sa returnati produsele
  •     Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon si adresa de e-mail ale Puzzle Solutions ]:
  •     Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)
  •     Comandate la data (*)/primite la data (*)
  •     Numele consumatorului (consumatorilor)
  •     Adresa consumatorului (consumatorilor)
  •     Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
  •     Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
  •     Data


De ce sa cumparati de la magazinul online PompaSan.ro?

  •     Avem preturi transparente pentru taxele de livrare!
  •     Fara taxe si costuri ascunse! Livrare in conditii de siguranta!
  •     La noi livrarea este prompta in 48 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii.
  •     Castigi timp cautand produsele pe internet alaturi de bebelusul tau.
  •     Preturile sunt mai mici decat la magazin sau farmacie.
  •     PompaSan.ro iti aduce produsele la domiciliu si astfel poti avea mai mult timp disponibil.
  •     Transportul se face in tara si in Bucuresti