Livrare Pompa San

Conditii de livrare

  • Produsele sunt NOI si sunt insotite de factura si de certificat de garantie acolo unde este cazul.
  • Fara taxe si costuri ascunse! Livrare in conditii de siguranta!
  • Fara km suplimentari! Costuri de livrare fixe in orice colt din tara!

Costuri de livrare

  • Livrarea se face in 24-48 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazurilor de forta majora*.
  • Anumite produse au livrare gratuita in toata tara!
  • In Bucuresti livrarea este GRATUITA pentru comenzi peste 150 lei ambalate intr-un colet nevoluminos pana in 10 kg
  • In Bucuresti livrarea costa 15 lei pentru comenzile sub 150 lei ambalate intr-un colet nevoluminos pana in 10kg.
  • Clientii din afara Bucurestiului trebuie sa achite taxele postale sau taxele de curierat rapid. Acestea variaza in functie de greutatea, valoarea si rambursul pachetului, precum si de natura marfii (fragil/ voluminos).
  • In afara Bucurestiului costul livrarii este 20 lei cu BOOKURIER pentru colete pana in 10 kg cu plata RAMBURS .
  • Tarif fix Bookurier in orice loc din tara. Fara taxa pentru kilometri suplimentari.
  • Pentru produsele foarte grele (peste 10 kg) si/sau voluminoase va comunicam telefonic costul de livrare.
  • TAXA de URGENTA BUCURESTI: Costul suplimentar al transportului pentru livrare in mai putin de 24 ore este de 15 lei.

Timpul de livrare

  • Durata livrarii cu Bookurier este de maxim 48 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazurilor de forta majora*. Produsele se livreaza la adresa de livrare mentionata in comanda dvs.
  • *Prin forta majora se inteleg fenomene meteorologice speciale, cutremure, inundatii, etc. care fac imposibila aprovizionarea si livrarea produselor.
  • IMPORTANT!
    Clientul are obligatia de a verifica in prezenta curierului integritatea coletului. In cazul in care se constata deteriorari, lipsuri sau neconformitati ale ambalajului sau produselor clientul, are obligatia de a le mentiona in procesul verbal de receptie in prezenta curierului sau sa refuzati coletul daca este desigilat.

Anularea sau modificarea comenzii?

  • Pentru anularea comenzilor va rugam să ne contactati in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii prin e-mail la comenzi@pompasan.ro sau telefonic la 0742 81 52 81 (Orange) sau 0736 19 01 22 (Vodafone); .
  • Va rugam sa anuntati anularea comenzii pentru a evita trimiterea produselor catre adresa de facturare si a complicatiilor ce pot aparea cu firma de curierat.

Returnarea produselor

  • Formular de retur
  • Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
  • Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris (e-mail) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OG nr 34/2014, Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008.
  • Produsele pot fi returnate numai in termen de 14 zile calendaristice de la data anuntarii retragerii.
  • Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC .
  • Legislatia in vigoare se aplica numai persoanelor fizice O.G. nr. 34/2014, care in termen de 14 zile calendaristice pot denunta unilateral contractul de cumparare la distanta pentru produsele trimise prin curier.
  • Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014.
  • Clientul persoana fizica nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014.
  • Conform O.G. nr. 34/2014 art. 2 alin. 4 c)contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor (ex. motive igienice), NU POT FI RETURNATE sau care se pot degrada ori deteriora rapid; , ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor personalizate, sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
  • Conform ARTICOLUL 16 Exceptări de la dreptul de retragere se mentioneaza e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; . Aici se incadreaza produsele care au fost deja utilizate (fapt constatat prin desigilare de catre client) si care in urma unei singure utilizari devin inutilizabile pentru alte persoane, datorita caracterului lor netransmisibil si personal ex: scutece, aspirator nazal, pompe de san, recipiente si pungi de stocare lapte, accesoriile pompelor de san si tot ce ce intra in contact cu fluide ale corpului, etc. Aceste produse NU POT FI RETURNATE
  • Clientul are obligatia de a contacta magazinul pentru a stabili modalitatea de returnare a produselor.
  • Rambursarea contravalorii produsului se va face conform legii OG nr 34/2014 in 14 zile de la data denunţării contractului, dupa verificarea produsului, prin mandat postal sau transfer bancar, dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre Puzzle Solutions SRL ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare.
  • Clientii care au beneficiat de transport gratuit si negratuit trebuie sa suporte taxele de returnare. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei.
  • Produsele returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau consumate, in stare perfecta si in AMBALAJUL ORIGINAL nedeteriorat, iar in cazul produselor sigilate, acestea sa fie nedesfacute si consumate de exemplu: detergenti, cosmetice, cereale, lapte, etc. .
  • La retur obligatoriu se ataseaza factura si certificatul original de garantie al produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  • Puzzle Solutions SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, cu piese lipsa, etc. pentru readucerea produselor la starea initiala conform OG nr 34/2014. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
  • Clientii nu pot denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid conform O.G. nr. 34/2014.
  • Returnarea unei pompe de san: din motive sanitare kit-ul de pompare (tub,cupa,biberon,supapa,conector) poate fi returnat numai in cazul in care este sigilat si nefolosit, avand in vedere ca acesta poate fi folosit doar de o singura persoana, nefiind transmisibil altei persoane.

Model formular de notificare retragere se trimite inapoi completat doar daca doriti sa returnati produsele

  • Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon si adresa de e-mail ale Puzzle Solutions ]:
  • Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)
  • Comandate la data (*)/primite la data (*)
  • Numele consumatorului (consumatorilor)
  • Adresa consumatorului (consumatorilor)
  • Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
  • Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
  • Data

De ce sa cumparati de la magazinul online PompaSan.ro?

  • Avem preturi transparente pentru taxele de livrare!
  • Fara taxe si costuri ascunse! Livrare in conditii de siguranta!
  • La noi livrarea este prompta in 48 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii.
  • Castigi timp cautand produsele pe internet alaturi de bebelusul tau.
  • Preturile sunt mai mici decat la magazin sau farmacie.
  • PompaSan.ro iti aduce produsele la domiciliu si astfel poti avea mai mult timp disponibil.
  • In Bucuresti transportul este gratuit peste 150 lei (doar clientii din provincie trebuie sa achite taxele postale sau de curierat rapid si taxa de ramburs).

Cos cumparaturi

Transport gratuit Bucuresti la comenzi peste 150 lei pana in 10kg!

Cos
Cosul este gol!